Przejdź do menu głównego Przejdź do treści

Skargi i wnioski - BIP Białowieski Park Narodowy

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Białowieskim Parku Narodowym 

Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Białowieskim Parku Narodowym  odbywa się według przepisów:

  • ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
  • rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
Skargi i wnioski można składać w następujący sposób:

  • listownie na adres Białowieskim Park Narodowym,  ul. Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża;
  • osobiście w sekretariacie w budynku dyrekcji Parku w godzinach od 7.30 do 15.30, od poniedziałku do piątku;
  • drogą elektroniczną na adres: bpn@bpn.com.pl;
  • za pośrednictwem platformy e-DORĘCZENIA na adres: 
         AE:PL-51889-93984-HGUIG-16
  • za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP: /BPN/Skrytka
Liczba odwiedzin:
388
Podmiot udostępniający informację:
Białowieski Park Narodowy
Informację wytworzył:
Adam Malesa
Informację opublikował:
Adam Malesa
Data publikacji:
14.03.2025
Data pierwotnej publikacji:
14.03.2025 12:34:09
Data ostatniej modyfikacji:
14.03.2025 12:38:51
Data przeniesienia do archiwum:
Brak danych
14.03.2025 12:38:51
Adam Malesa - Edycja artykułu
14.03.2025 12:34:09
Adam Malesa - Publikacja artykułu
mkis
Stronę wydano w ramach Projektu POIS.02.04.00-00-0001/15 „Promocja Parków Narodowych jako marki” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014-2020