Skargi i wnioski - BIP Białowieski Park Narodowy
Skargi i wnioski
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Białowieskim Parku Narodowym
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Białowieskim Parku Narodowym odbywa się według przepisów:
Przyjmowanie i rozpatrywanie skarg i wniosków w Białowieskim Parku Narodowym odbywa się według przepisów:
- ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego;
- rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 8 stycznia 2002 r. w sprawie organizacji przyjmowania i rozpatrywania skarg i wniosków.
- listownie na adres Białowieskim Park Narodowym, ul. Park Pałacowy 11, 17-230 Białowieża;
- osobiście w sekretariacie w budynku dyrekcji Parku w godzinach od 7.30 do 15.30, od poniedziałku do piątku;
- drogą elektroniczną na adres: bpn@bpn.com.pl;
- za pośrednictwem platformy e-DORĘCZENIA na adres:
- za pośrednictwem Elektronicznej Skrzynki Podawczej na platformie ePUAP: /BPN/Skrytka
Liczba odwiedzin:
388
Podmiot udostępniający informację:
Białowieski Park Narodowy
Informację wytworzył:
Adam Malesa
Informację opublikował:
Adam Malesa
Data publikacji:
14.03.2025
Data pierwotnej publikacji:
14.03.2025 12:34:09
Data ostatniej modyfikacji:
14.03.2025 12:38:51
Data przeniesienia do archiwum:
Brak danych
14.03.2025 12:38:51
Adam Malesa -
Edycja artykułu
14.03.2025 12:34:09
Adam Malesa -
Publikacja artykułu